#chacecrawford feeds


hbic.waldorf

multifandom☕️ 7 minutes ago @hbic.waldorf

Bx4tsyZhpI4 🧚🏼‍♀️- a study in serena van der woodsen 💕 - - - - #serenavanderwoodsen #serenahumphrey

1

0

gossipgirl_serietv

chuckandblair_italia 24 minutes ago @gossipgirl_serietv

Bx4rxATiKvN Like for Chuck and comment for nate ❤️ #chuckbass #natearchibald #edwestwick #chacecrawford #instafollowers

67

4

Bx4rV_4hGc6 Are you more of a Type A or Type B⤵️ - Comment down below⤵️💓 I’m definetely Type A lol • • Comenta

179

81

chair.bcw

gossip girl 🥂 31 minutes ago @chair.bcw

Bx4q7OPhqfQ — 5.09 i lowkey miss having an au story😔 — #q: do you like dan? #a: kinda

220

12

_tv_series_lover___

xoxo🐉 1 hour ago @_tv_series_lover___

13

0

blairsnewyork

Gossip Girl✨ 1 hour ago @blairsnewyork

Bx4iDSaBR19 Serenate ❤️ I just watched this episode lmao #gossipgirl #serenavanderwoodsenedit #blakelively #chacecrawford

6

0

Bx4RoHiHJVU Фанаты МО должны знать эту песню наизусть😏❤ • • • 💫Tags💫 #gossipgirl

39

0

_g0ss1p.girl_

Gossip Girl👑🍸 4 hours ago @_g0ss1p.girl_

23

0

gossipxgurll

Gossip Girl 6 hours ago @gossipxgurll

Bx4BTgwCc1w Which Season should go out next? . . . #gossipgirl #eliminationgame #serenavanderwoodsen #blakelively

397

77

foreverchairbr

Forever Chair BR ♥️ 8 hours ago @foreverchairbr

Bx3z65xBhMc I know I could have saved a the love that night, if I'd known what to say ... ♥️ . . . #blair #blairwaldorf

25

1

foreverchairbr

Forever Chair BR ♥️ 8 hours ago @foreverchairbr

Bx3zWHNhHTc Am I obsessed with you, I do my best not to want you... ♥️ . . . #blairwaldorfedit #blairwaldorf

26

0

foreverchairbr

Forever Chair BR ♥️ 8 hours ago @foreverchairbr

Bx3yuGYB2zh Do you miss me like I miss you ? ♥️ . . . #blairwaldorf #blairwaldorfedit #leightonmeester #chuckbass

47

0

teen.wolf.loverforever

Multifandom 💘 9 hours ago @teen.wolf.loverforever

Bx3vdj-AFyC Appreciation post of Leighton Meester 😍 . . . . . . . . #GossipGirl #forever #blairwaldorf #leightonmeester

24

1

mymultifndmedits

EDITS 10 hours ago @mymultifndmedits

Bx3o_5kgZr5 🚺TOP 20 FEMALE CHARACTERS🚺 7: Blair Waldorf💞💅 Gossip Girl🤳 Credits: @rcmanced ———- #bw

7

0

teen.wolf.loverforever

Multifandom 💘 10 hours ago @teen.wolf.loverforever

Bx3ntoqAicm [Gossip Girl | 04x02 “Double identity”] . . . . . . . . #GossipGirl #forever #blairwaldorf #leightonmeester

15

0

waldorfstiara

gossip girl🥂 12 hours ago @waldorfstiara

Bx3WwkSh662 4.07 — #q rate blair out of 10! #a 8 — fun fact about me: sorry i’m posting late , i’ve been

1.48k

13

Bx3Vx9shuky A little update to Ed’s post❤️❤️ ~ ~ ~ ~ ~ Cc | mine Ac | gonna put it later Ignore tags

212

19

Bx3OaW1hshq 1.03 ✨ — one of my favourite scenes 💓 — q•blair or serena? a•blair 💞 —

14

2

serenartebalde

with love, maju 14 hours ago @serenartebalde

Bx3L9j0h9i9 And when you leave Oh, I can't hardly breathe💗

101

8

natescenes

gossip girl 15 hours ago @natescenes

Bx3GXQXBldt — 5.01 fave gg friendship? aww they’re so cute

1.17k

27

cosmaetics

16 hours ago @cosmaetics

Bx29_VBHhrE ilysmna ac idr cc aethopia intro ib inefaxble

45

18

gossiparchibald

gossip girl 🥂 16 hours ago @gossiparchibald

Bx2-ASbh0Ao 5.14 — i have my first day of work today 😬😬 — q | favourite place to travel? a | phillip island

1.02k

8

_g0ss1p.girl_

Gossip Girl👑🍸 16 hours ago @_g0ss1p.girl_

50

0

allisonxmulti

multifandom account💍 16 hours ago @allisonxmulti

Bx29kp5gf6V GG//6.02 Ugh I don't like Dan😒 • • #blairwaldorf #leightonmeester #serenavanderwoodsen #blakelively

100

1

blairsbridesmaid

GOSSIP GIRL🕊 16 hours ago @blairsbridesmaid

Bx27JPahSjO [#ChairsJourney - 5x10] What an iconic scene 🥰 swipe for more! • {tags} #gossipgirl #blairwaldorf

830

7

Bx264yHCXWP 🥂 - 4x18 wanted to post it today. I want to start tomorrow with my new theme 💘 ___________ Fc

224

1

ohblairbass

gossip girl 17 hours ago @ohblairbass

Bx24UOHCZc- derena❤️. • • • • {#gossipgirl #gossipgirledits #gossipgirlquotes #chuckbass #edwestwick

158

2

waldorfsweb

gg posts 💋 18 hours ago @waldorfsweb

Bx2yzD1ii_t 🦄 fc: 8939 q: which phone model do you have?

512

10

blairsgossiping

gossip girl ☕ 18 hours ago @blairsgossiping

Bx2yPhEiLLG 4.09 — ic: @chair.bcw 💘 fc: 2590 ♡ — rate chair 1/10

258

8

Bx2ulYoBell 「O6O5」 — q | sage or georgina? a | georgina!!🖤 — fc: 13438

1.27k

58

savagechair

gossip girl🍸 18 hours ago @savagechair

Bx2sRCmBcp1 [ chair + quote ] ik the first scene is not their first meet,don’t @mee 𝒒: how long is your summer

2.21k

63

Bx2m9ddI7na 『𝐟𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐞』 - He's focusing on the positives 😂 - Seriously, we all

1.48k

18

chairsbabes

gossip girl 🍸 20 hours ago @chairsbabes

Bx2jYGkhRbX — ive already had 2 coffees & yet, im still tired. #q ; fave georgina quote? #a ; “bless us father,

907

46

waldorfsweb

gg posts 💋 21 hours ago @waldorfsweb

Bx2cy9BCs_l 🦄 fc: 8929 q: have you told anyone besides your family that you love them?

567

9

waldorfsbabes

gossip girl🍸 21 hours ago @waldorfsbabes

Bx2b6x1hITy — 5.08 sorry for not posting 🤧 — q; lily or eleanor? a; idk tbh

950

31

Bx2adnJhz0w You are the reason❤️ - Q: What do you makes you stand out from others? A: idk cnnfjee maybe that

994

103

gossippgirl.xo

Gossip Girl ♡ 21 hours ago @gossippgirl.xo

Bx2ZTMdCeH5 S is looking stunning as always. XOXO Gossip Girl #gossipgirl #blairwaldorf #chuckbass #natearchibald

43

0

chairsmagnetic

♥️gossip_girl♥️ 21 hours ago @chairsmagnetic

Bx2YVHuCRDu Inspiration from Pinterest Sorry for inactivity💕 -- q|Chuck and Nate or Blerena? a|Blerena -- ❗If

21

0

savagechair

gossip girl🍸 21 hours ago @savagechair

Bx2X5hiiASc [ 3.14 ] nate lmao 𝒒: morning or night? 𝒂: night 𝒇𝒄: 9370

1.34k

32

lilycollinsuk

Lily Jane Collins♡ 22 hours ago @lilycollinsuk

Bx2XObdpdkI First look at @lilyjcollins in ‘Inheritance’. A thriller she just wrapped a month ago 🙌🏼 - #lilycollins

349

2

gossiparchibald

gossip girl 🥂 22 hours ago @gossiparchibald

Bx2U_G2hqXb 6.09 — oh lord, i literally have the busiest day tomorrow so i’m be pretty inactive :/ — fc;

953

6

chairsbabes

gossip girl 🍸 23 hours ago @chairsbabes

Bx2MD_8Bn4y — can no caption be a caption? #q ; rate carter on a scale of 10. #a ; 8. — fc ; 3539 <33

555

39

Bx2LDszBdg2 chuck bass and blair waldorf quotes 💓 — q•do you like chair? a•yes 💘 — reposted because

26

4

dutch2000bitch

💎 90's angel 💎 1 day ago @dutch2000bitch

190

2

gossipgirlgossip

Gossip Girl | gossipgirlgossip 1 day ago @gossipgirlgossip

Bx2GuLchsId Jenny 🥰 • Opinions on her? ❓ . . . . #jennyhumphrey #taylormomsen #leightonmeester #blairwaldorf

1.22k

26

Bx18Pw-h2Oo 6x07 Save the last chance✨ - They are starting to grow on me hehe🥰 (Blerena I mean)🤷🏼‍♀️ Lately

622

64

serenavwineveryepisode

🥰 1 day ago @serenavwineveryepisode

Bx15UiSHCZv 1𝙭01 - 𝙋𝙞𝙡𝙤𝙩 ➝ hi, i’m new here but i’ve been watching GG for so so long, and

13

1

chair.bcw

gossip girl 🥂 1 day ago @chair.bcw

Bx14MpiBxYl — 3.17 yay it’s friday — #q: chuck or nate? #a: nate

2.54k

72

Bx1pzVMBrKn ❝with friends like these, who needs armies?❞ — the njbc x quote ❣️ — q•who is your favourite

23

4

Bx1K2dVF313 •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Eden. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• do

261

0

Bx1KhrdFqxH •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• WHITE

150

1

chacecrawforddaily

Chace Crawford 1 day ago @chacecrawforddaily

605

10

pinkstaaars

belle 1 day ago @pinkstaaars

Bx1Hf6PhJwJ what shows do you guys watch?🥴 • • • • • #meme #funny #lol #hilarious #wtf #great #shawnmendes

6

0

pinkstaaars

belle 1 day ago @pinkstaaars

Bx1HIs4hJLl PERRIODT 🗣 • • • • • #meme #funny #lol #hilarious #wtf #great #shawnmendes #chrisevans

4

0

gossip_girl_c.b_and_b.w

c&b 1 day ago @gossip_girl_c.b_and_b.w

Bx1CA_6hMFg Friends goals Q: Do you like their friendship?

91

3

Bx0qFalhpuj Which couple did you get? - I got blair & chuck💞

104

46

2002princesss

hannah // fan account 1 day ago @2002princesss

Bx0lz_snBxr gossip girls deserved better power couple

4.70k

66

natescenes

gossip girl 1 day ago @natescenes

Bx0hltzBxFp — 3.15 nair as friends or couple?

460

34

gossiparchibald

gossip girl 🥂 1 day ago @gossiparchibald

Bx0eLFGBmrx 1.15 — new theme! yay!! 💛💛 — q | thoughts nelly yuki? a | didn’t like her... — fc; 3062 filter;

929

9

savagechair

gossip girl🍸 1 day ago @savagechair

Bx0TCIKiBC1 [ 1.02 | 6.08 ] derena parallel🤓 𝒒: what’s your favorite type of coffee? 𝒂: frappuccino and

1.54k

26

waldorfsweb

gg posts 💋 1 day ago @waldorfsweb

Bx0SdJXCtUH 🦄 fc: 8915 q: which movie made you latest cry?

378

11

xoxo_gossip_girl_7

Gossipgirl👑 1 day ago @xoxo_gossip_girl_7

Bx0RTWmCJc1 Good bye blouis👋 who’s next?💓 #blairwaldorf #chuckbass #serenavanderwoodsen #natearchibald #danhumphrey

330

177

pinkstaaars

belle 1 day ago @pinkstaaars

Bx0RO9oBHIV the worst heartbreak ever 😤 • • • • • #meme #funny #lol #hilarious #wtf #great #shawnmendes

9

0

blairlblossom

blairlblossom☽ 1 day ago @blairlblossom

Bx0Oqu3nYy4 they're so hot omg ac:so underrated (sc) one shake from: @rogtylrs nate's sc: @inefaxble

451

19

pinkstaaars

belle 1 day ago @pinkstaaars

Bx0N9v3hQX1 where my bad bitches at?? 🤪🙋🏻‍♀️ • • • • • #meme #funny #lol #hilarious #wtf

9

1

gossipgirlgossip

Gossip Girl | gossipgirlgossip 1 day ago @gossipgirlgossip

Bx0LtGbBTUj Chace & Rebecca 🥰 • Are they still dating?❓🤷 . . . . #gossipgirl #chacecrawford  #natearchibald

985

6